Spruta!

Nemen hej har inte hunnnit blogga  men nu kollar jag på mästerkocken jag  har haft läxor mm! Imon ska jag vara med Anna Anton.. O Anna! Idag tog vi spruta de gjorde as ONT efter vi hade tagit den skulle vi gå i kronoskogen Jag Lisa o Anna vi gick mer än 10000 m efter alla andra de känndes som om jag skulle svimma jag var yr mådde illa hade ont i huvudet, ont i armen o tårögd! O vår lärare väntade inte så vi hittade inte. Vi frågade en tant o hon visste så hon visade oss o vi gick as sakta när vi kom till skolan så spelade alla innebandy eller köde gungan inte kul Jag har varit med Anna H idag! På fredag ska vi sova i skolan inte så jätte jätte kul men ändå! Hejdå ses imon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0